• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання круглого столу з питань впровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ

Засідання круглого столу з питань впровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ

2016-11-30

/Files/images/ФОТО 684.jpg

24 листопада 2016 року в приміщенні Пологівської ЗОШ №4 відбулося засідання круглого столу з питань впровдження інклюзивної освіти в загальноосвітні навчальні заклади міста та району, яке було ініційоване Пологівською районною психолого-медико-педагогічною консультацією. Захід відбувся з метою реалізації державної політики, щодо запровадження інклюзивної освіти в Україні та з метою виконання районної Програми «Інклюзивна освіта» на 2016-2020 роки.

У заході взяли участь спеціалісти РПМПК, методист РМК, практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителя та вчителі, які викладають в інклюзивних класах.

В ході зустрічи завідувач РПМПК Ю.О.Тоцька акцентувала увагу на вимоги нормативно-правової бази щодо впровадження інклюзивного навчання в ЗНЗ та більш детальніше зупинилась на питанні індивідуалізації успішності навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Л.І.Жогло, директор ЗОШ №4, поділилася першими враженнями щодо впровадження інклюзивного навчання: досягненнями та проблемами, які виникають під час організації навчально-виховного процесу.

О.О.Радзевило, консультант -вчитель-логопед РПМПК, разом з учасниками круглого столу обговорила питання, що стосується надання корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.

О.В.Чорненька-Кармазь, консультант-практичний психолог РПМПК, надала методичні рекомендації з питань організації роботи асистента вчителя в інклюзивному класі.

В ході обговорення всіх цих питань педагоги поділились досвідом роботи та проблемами , які виникають під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Під час засідання круглого столу його учасники наводили численні приклади особливостей роботи з такою категорією дітей. В результаті обговорення визначились наступні проблеми, що потребують якнайскорішого вирішення задля оптимального забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами:

-забезпечення у навчальних закладах міста та району матеріальних умов, які сприятимуть перебуванню дітей (пандуси, відсутність порогів, специфічні меблі інше);

-розробка заходів щодо ретельного підбору педагогів та вузьких спеціалістів, що здійснюють інклюзивне навчання, підвищення їх професійної кваліфікації з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та відповідність оплати за їх роботу;

-потреба у методичному забезпеченні щодо створення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання;

-активізувати діяльність працівників різних сфер щодо продуктивної спільної діяльності, спрямованої на дитину з особливими освітніми потребами;

-здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учасників навчально-виховоного процесу з питань впровадження інклюзивного та інтегрованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

Ю.О.Тоцька, резюмуючи результати розмови в рамках круглого столу, підкреслила, що окрім забезпечення якісною освітою та фізичним здоров’ям дітям з порушеннями психофізичного розвитку необхідно допомогти в їх інтеграції в соціальне середовище. Навчити бути толерантними та відповідальними батьків, вчителів, дітей в своєму ставленні до інших людей, які не схожі на них.

/Files/images/ФОТО 685.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 242

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.